Sidor

30 juni 2012

Trifold Card, Dt-alster för Pyssel o Plock.

Hejsan på er, hoppas att ni har det bra och har bättre väder än vad det är här,  för här så regnar det för fullt,  ja vad sommaren har tagit vägen det kan man ju undra....

Idag bloggar jag för Pyssel o Plock,  har gjort att Trifold Card med Bildmålarnas söta Mimosa Painting.






Materiallistan och fler bilder finns i  Pyssel o Plocks blogg  HÄR



ÅHH jag måste ju bara passa på att tacka er, för alla härliga, snälla kommentarer ni lämnar efter er,
NI ska veta att det uppskattas, blir så glad när jag ser att ni lämnat spår efter er, TUSEN TUSEN TACK :)


                   HA EN HÄRLIG HELG COH TA HAND OM ER!!

                                       KRAMAR MAJSAN

24 kommentarer:

  1. Godmorgon =)

    Det finns en nackdel med att "springa" omkring på bloggar...............och det är att man ser så mycket FINT som man vill shoppa =)

    Underbart kort!!!
    Är väldigt svag för just den här stilen du gjort på detta kortet, vilket du säkert vet. Älskar rosa, rosor och allt som är gulligt,hihi.
    Måste införskaffa någon mer swirlstans, visst måste man få köpa sig en semesterpresent =)

    Kortet är färgglatt....men inte i skrikiga färgglada färger utan bara i underbara färger. Så fint du har balanserat upp med det gröna.
    Det lilla gröna hörnet var snyggt!!

    Här är det jämntjockt med moln på himlen idag, men jag ska vara inne och kurera min förkylning så det spelar inte så stor roll. För min del kan det lika gärna regna, för då är det bara mysigt att vara inne =)

    Ha en härlig helg!!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt kort,
    fina härliga färger och mycket välarbetat.

    Här i Värmland regnart det hela tiden känns det som,
    längtar efter sommaren nu.
    Kram & ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt. Underbar färgläggning av stämpelmotivet! Härliga val av färger och detlajer. Jag som inte själv kan skapa i rosa (lyckas inte bra då...) tycker detta är bara sååå underbart!!!

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert...och du har verkligen fått till en romantisk känsla med pappers/färgkombinationerna. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. å så fint...fin vikning, läckra pappersval..å vad jag gillar detta kort.

    SvaraRadera
  6. Helt underbart kort, så fina papper och gör snygg vikning...
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du för orden inne hos mig! Kul att få höra av ett proffs :) Bröllopskortet nedan är bara för bedårande. Jag ÄLSKAR ju blommor i mulberry och du har gjort det SÅ fint! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Såååå snyggt kort!! Gillar ditt var av papper, och kortvikningen är så fin...tänker ofta när jag ser den att jag ska göra ett sånt här kort, men sen när man sitter där så blir det inte så iallafall, då är det som bortblåst hahaha.
    Hoppas du har en toppen helg
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Åååh vilket fint kort (och mkt arbete) jättefina färger och papper!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!! Men åh så underbart vackert kort du gjort Majsan!! Jag älskar det! Så fint du färglagt Mimosa, och så underbara papper och detaljer! Det finns 2 bra saker med regn, man kan pyssla med gott samvete och det blir inget pollen i luften! :) Många kramar Sandra

    SvaraRadera
  11. Ett härligt somrigt kort.
    Fina färger, söt stämpel
    och snyggt dekorerat.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Så fint kort härliga färger och underbar vikning har själv gjort den för ett tag sedan mycket som man skall fylla med papper men så hilma roligt när det växer fram till det färdiga alstret.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  13. Så otroligt snyggt kort, Majsan!
    Fint motiv, underbar färgläggning, härlig vikning och dina dekorationer är så underbara, som vanligt!!!!

    KRAMELIKRAM SUSY

    SvaraRadera
  14. Vilket underbart kort. Den vikningen ser svår ut att göra. Nu har jag tittat på kortet flera gånger för att se hur du har gjort och varje gång ser man något nytt. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Tokfint kort! Gillar vikningen och de milda färgerna, lika snyggt färglagt och dekorerat som vanligt.

    Kramar Mirre

    SvaraRadera
  16. Vilket fint kort du har gjort! :) Vikningen har jag tänkt göra flera gånger men det har aldrig blivit av, men nu måste jag ju testa efter att ha sett ditt fina kort! :)

    Kram Linnéa

    SvaraRadera
  17. Åhhh Åhhh och mera Åhhh sitter har och bara gapar.
    Vilket fantastiskt kort vilka färger och en helt fantastisk förläggning

    Kram

    SvaraRadera
  18. Otroligt snyggt och fina färger dessutom. Vilket jobb du lagt ner!

    Kram!

    SvaraRadera
  19. Ditt kort är superfint, vikningen så läcker och du har dekorerat alla de små sidorna såååå fint! Kanon!

    SvaraRadera
  20. Åhh, så fint kort du gjort! Så härliga färger och du har verkligen fått till alla färger på papperen och dekorationer så de smälter in i varann. Såå fint!
    Ha en bra vecka!.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  21. Jättefint kort, med många fina detaljer. :)

    Måste också säga att jag verkligen gillar bröllopskortet i inlägget innan, superläckert. :)

    Ha en fortsatt bra söndagkväll.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  22. Tittar runt lite idag och hittade in här hos dig. Oj så mycket fint. Det här kortet riktigt doftar sommar genom alla kablar och skärmar.
    Kommer tillbaks snart igen,

    kram

    SvaraRadera
  23. Väldigt fint kort du gkort, kul vikning. Kram Lilian

    SvaraRadera
  24. Superfint kort, som alltid fint dekorerat. Jag gillar vikningen mycket men det var länge sedan jag gjorde den, kanske dax för ett nytt. Kramar Katarina

    SvaraRadera