Sidor

8 feb. 2012

Cool kille

Skulle göra ett kort till en kille som spelar och älskar fotboll, nu har jag hållit på med det här kortet ett bra tag, tänk att jag har såå himla svårt med killkort, det får inte vara för puttinuttigt och det får inte vara si och  så =). Men nu så är den ÄNTLIGEN  färdig och jag kan bara tala om att jag själv är mindre nöjd med den, men jag visar upp den här så får ni ju se själva :). Men nu får den ialf duga =).






Stämpeln kommer från PhunnyFace (Cool kille).

19 kommentarer:

  1. Jag har skrivit det i forumet, men skriver gärna här också. Jag tycker att du fått ihop ditt kill-kort på ett jättebra sätt!

    Färgkombinationen är jättesnygg, färgläggningen matchar pappret och inramningen med fotbollarna är super! Detaljerna runtomkring är snygga, men inte "pluttinuttiga". Ett kort som säkert kommer att uppskattas, jag lovar!!!

    SvaraRadera
  2. Så jättecharmigt och vad fint målat!

    SvaraRadera
  3. Vilket kort!
    Jag håller med det är inte lätt att göra killkort...
    Men du har lyckats super bra!
    Super coolt kort med en super cool kille och som säkert ska till en super cool födelsedags kille!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Kortet du gjort är ursnyggt och det är inte lätt att göra kort till en kille , men du gör så att det ser enkelt ut.Görbra Majsan...Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Hej Majsan, ditt kort blev ju jättesnyggt!! Killkort är det svåraste som finns, men du har verkligen fått till det! Killen i fråga kommer säkert älska det! kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det är supersvårt med killkort dom har en tendens att bli lite för gulliga.
    Men kolla på ditt kort det är ju helt suveränt coolt.

    Kul att du vill vara med på min candy
    Lycka till

    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Cool kille, coola färger, coolt kort av en cool tjej! :-)

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt kort till en kille! Jag tycker det är jättesvårt att göra kort till killar/män.. bra jobbat. Kram

    SvaraRadera
  9. Ah, du pratar vännen!!!
    Superhäftigt ju, inget pyttenuttigt där inte...

    Du har lyckats jättebra med ditt kort.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker också att det är svårt med killkort!! Men du har lyckats perfekt!! Snyggt!!

    SvaraRadera
  11. Du skall vara super njöd med kortet. Det blev mycket fint. Kul med alla bollar även på bandet. Killen är snyggt färglagd och det är en söt stämpel.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  12. så himla iderikt och snyggt!

    SvaraRadera
  13. Riktigt coolt kill kort, jätte lyckat!
    Tack för din kommentar hos mig, jag har gjort en tutorial på hjärtan kortet om du vill testa :-)

    SvaraRadera
  14. Jag håller med dig det är svårt att göra kort till killar. Men du har lyckas med ditt kort till 100%. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Det där är väl ett perfekt kort till en fotbollskille...så tufft och fint på samma gång :O)

    Må så bra !

    SvaraRadera
  16. WOW vilket läckert kort du är mycket duktig på att få det till:) Jag är mycket imponerad:)

    STORT TACK för dina mycket trevliga rader om mina barnvagnar, blev så GLAD att du gillade dom och tack för att du hälsade på och lämnade spår efter dig det uppskattas mycket:)

    Ha det gott och önskar dig en jättetrevlig torsdag:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

    SvaraRadera
  17. Det blev döläckert, precis lagom av både tufft och fint. Din färgläggning är kanon. Är det cardstock du har använt under motivet, så himla snyggt eller är det ett randigt papper, ser bara så snyggt ut.
    Ha det gott
    Kram kram

    SvaraRadera
  18. Vad jag gillade ditt ord hos mig "tokgillar" vilket härligt komplimang att få tack snälla:)

    Vad jag blir GLAD att du gillade mitt nya pås album:)
    Tyckte själv att det var super kul att testa på så håller på med två till:) Det är i helt olika stilar och med olika låsanordningar måste jo testa på eller hur:)

    Ha en jättetrevlig fredag och helg :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

    SvaraRadera
  19. Jag tycket också det är lite extra svårt med kill kort,
    men du har lyckats jättebra.
    Fräckt & läckert,passar en fotbollskille perfekt.
    Kram!

    SvaraRadera