Sidor

7 maj 2012

Studentkort!!

Hejsan på er, jag har gjort ett studentkort med söta Tilda.
När jag såg  Tilda och Edwin i student stämplar så blev jag ju förälskad i dom på en gång,  javisst dom var jag ju bara tvungen att köpa snabbt som sjutton =).
Så började jag ju så klart med Tilda, som jag sagt förut så är det ju lättare till tjejer, konstigt det där, men så här blev det ialf, det var ju svårt att få till det med tradionella studentfärger,
 men men lite gult och blått finns det där minnsan  =)










37 kommentarer:

  1. Hej Majsan! Åh jag förstår att du köpte den här stämpeln snabbt, hon är sååå söt! Vilket underbart student kort du gjort! kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ännu ett jättefint kort av dig! Håller med, student-Tilda är verkligen söt! Nu ska det bli spännande att se när student-Edvin visar sig här också, för han kommer väl? ;)
    Kramar Ewa

    SvaraRadera
  3. Underbart fint kort med så många härliga detaljer!
    Ha nu en bra vecka!

    Kram Susy

    SvaraRadera
  4. wahwwwwwwwwwwww that's a dreamcard!!!! greatings!

    SvaraRadera
  5. Hade jag tagit Studenten hade jag velat få detta Kort..Super snyggt..och att du har fått med dig Studentfärgerna i dekorationer på ett snyggt sätt ihop med dom andra blommorna.

    Kram Ika

    SvaraRadera
  6. Åh sånt härligt student kort! Stämpeln är så söt! Jag har bara en student mösse stämpel, inte alls lika fint det! Kanske till ett nytt år... :)

    SvaraRadera
  7. Meeen så makalöst fint, lyckliga den student som får det kortet i sin ägo! Nu blev jag både inspirerad och full av habegär efter den nya Tilda-stämpeln när jag ser hur fint du fått till det :) Läckert med "grattis"-tagen och blomarrangemanget kunde knappast en florist ha arrangerat bättre än du gjort. Snygga löv, fint när det är lite längd på dem.

    Ha det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Verkligen ett glatt och vackert studentkort.
    Härliga färger och vackra blommor.
    Och jag håller med dig,det är verkligen lättare att göra kort till tjejer.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jätte sött studentkort fina färger är det en liten stämpel.

    SvaraRadera
  10. Så fint studentkort! Ja kan bara hålla med, stämpeln är underbar =) och snyggt färglagd.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  11. ÅHHHH så himla fint kort.....blomgruppen är ju bara så ljuvligt fin!! Ett riktigt toppenkort! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  12. Härlig, somrig och studentig :)

    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  13. åhh va fint kort du gjort:)
    Har aldrig gjort något studentkort men de blir ett nästa år då äldsta dottern tar studenten:))

    Kram Tina

    SvaraRadera
  14. Undebart studentkort så söt stämpel och snyggt du har färglagt den

    Kraaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  15. Jag tycker att båda stämplarna är så fina. Men här firar man inte studenten på detta vis. Annars hade jag nog beställt dom med. Kortet har blivit mycket fint och jag giller dina blommor.. Så fint dit satt.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  16. Verkligen ett jättefint kort! Du lyckas alltid få till det så fint:-)

    SvaraRadera
  17. Ett snyggt och gulligt kort.
    Jättefint färglagt.
    Ha en bra vecka.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  18. Jag skyndade mig också att köpa dom stämplarna. Ditt studentkort är så härligt vackert med alla blommor. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  19. Detta är första kortet jag ser med Tilda, student och vilket underbart kort sen, så fint dekorerat och färglagt... så glad mottagaren kommer att bli. Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  20. Lääckert!!!
    Tycket ditt studentkort med inslag av rosa bidde hur snyggt som helst såå vem har sagt att det bara måste vara gult och blått på studentkort?? (ler)

    Ha det gött! Kraaam C

    SvaraRadera
  21. Läckert studentkort med fina Tilda och så många fina detaljer!
    Du har också färglagt så vackert.
    Ha det gott!
    Kram!!

    SvaraRadera
  22. GORGEOUS card! Lovely coloring, papers and details. Thank you so much for play this week with MLS.
    Hugs,
    LIM :)

    SvaraRadera
  23. Tack gratulationer i bloggen är så lycklig och GLAD!

    Kraaaam Anneli

    SvaraRadera
  24. Så himla fint kort... visst passar färgerna till studentkort *S*

    Ha en härlig dag.

    SvaraRadera
  25. Mysig blogg med massa gulliga kort! önskar jag var lika pysslig :D

    SvaraRadera
  26. Ohhh,så fint.Detta har du lyckats jättebra med!

    SvaraRadera
  27. Mysigt kort, himla fint komponerat i färgerna.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  28. Förstår att du gillade denna student stämplen den är så fin. Kortet är jätte fint och den som får det kiommer bli jätte glad.
    Många Kramar Louise

    SvaraRadera
  29. Vilket underbart studentkort! Gillar verkligen hur du får till färger och dekorationer.

    Ha en bra dag!
    Kramar
    mirre

    SvaraRadera
  30. Du gör sååå fina kort, med härliga blomsterdekorationer och fina detaljer. Kanonfint kort med söta nya stämpeln!

    SvaraRadera
  31. Åhh vilket härligt kort du gjort! Såå himla fint dekorerat och sammansatt. Du är så duktig på att få till fina dekorationer på dina kort. Riktigt härligt att titta på!

    Ha en fin torsdag!
    Kram Åsalill

    SvaraRadera
  32. Hej Majsan!
    Vilket vackert kort! Jag beundrar dina kort så mycket - alla fina detaljer och färger!
    Stor kram / Mia

    SvaraRadera
  33. Ett helt fantastiskt student kort, tokgillar ,.................
    Ha en skön helg
    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  34. Super fint kort du gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  35. Åh, nu blev jag ännu mer sugen på att köpa den här fina stämpeln!
    Ditt kort är såå fint!

    SvaraRadera
  36. Vilket härligt kort, jättefint. Trevlig helg!

    SvaraRadera